vCoke@Life

Monday, November 17, 2008

"diLema of a Idan "



Gua pernah kena sekali,
Sakit? Memang sakit
Lebih sakit dari pedih ibu jari gua kene hentak ngan batu block
Lebih perit dari time muka gua kene seret kat jalan raya
Memang makan dalam..

Gua amik masa lama nak pulih,
Tapi macam biasa, luka memang ada parut..
Kadang-kadang berdarah balik tapi gua buat tak pedulik
Sebab bagi wa, lepas biar lepas, cerita lama jangan ungkit,
Gua tak dendam..

Gua idup,gua doa
Gua makan, gua minum..
Gua ride..
But still gua tak bleh lupa...lama bai...

Beberapa bulan lepas,
Idup gua makin happy..suka...
Coz bole kata, gua hampir dapat balik idup gua sebelum gua sakit...
Tapi kali ni gua tak push,
Gua ikut....wa layan...wa tak main rentak wa macam dulu....
Coz gua tak nak kena lagik...sakit bai....

Sebelum nih, gua bole kawal,
Gua bole layan,
But lately gua ilang control..
Rase 10 tahun dulu datang balik,masa 1st time bende nih mula nak jadik,
Best kalau gua layan, tapi gua goyang...
Gua pening...dulu wa budak, skang wa dah tua..
Cara dah lain, dah tak sama...
Apasal lak camni? gua nak buat kerja pun susah...

Skang gua tak bole fokus,
Dulu gua layan je bila bende nih datang,
Tapi skang gua goyang...
Goyang kalau gua ilang terus....
Cuak kalau gua sakit balik,
Terbalik dunia nih gua buat...

Apela gua melalut nih.....

-vCoke 4:06 a.m 17 Nov 2008-

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home